lunes, 25 de febrero de 2008

Hola!


Crec que un blog és un avantatge de les noves tecnologies i ens permet poder comunicar-nos amb més gent i que pugen veure el que hi ha escrit. És la primera vegada que he fet un blog i, de moment no he trobat cap dificultat, però la cosa anirà complicant-se. Encara que el meu blog no té moltes coses perquè amb els coneixements que tinc no puc fer gran cosa. Però espere que quan finalitze l'assignatura haver aprés tot el necessari per a poder tindre un gran blog.

Crec que la creació d'un blog ens apropa a les noves tecnologies, les quals estan cada dia més presents a la nostra vida quotidiana i a l'educació en l'escola perquè com ja hem vist en les presents pràctiques des d'edats molt tempranes els introdueixen a les noves tecnologies.


He aprés per a què serveix un blog i les funcions d'aquest. Abans no sabia què era un bloc ni per a què servia. La realització d'aquest m'ha servit per a aprendre a coses com per exemple ficar fotos al meu blog o a penjar allò que jo pense. Crec que és un bon mitjà per a comunicar-nos i per a poder tindre un espai propi nostre.


Carolina.

No hay comentarios: